dissabte, 10 d’agost del 2013

L'ORDRE ALFABÈTIC

RIURE

La nit se me'n reia 
perquè no dormia 
abans de trobar-te...
Ara me'n ric jo 
perquè en trobar-te...
ja no vaig dormir....


L'ORDRE ALFABÈTIC

Collim daurats estels 
formiguejant gelosos,
humits, i jaiem la mala nit 
orfena per quan riguem 
sense tenir un ventall 
xop ziga-zaguejant 
arreu blanament.


ASTRE CEC

Desvetllant-me a cops 
de llavis d'orxata freda 
em veus trobar-te 
sense obrir els ulls. 
Em sents tenir-te 
sota la llum de l'astre cec.


ECLIPSI

Eclipsi de neu de porexpan 
era la teva mentida 
el dia que em robares
l'alenada flonja.
Cremor de verí fosc
Em sembla ara
Que ja no hi ets


FERÍEM

Feriem de mort els somnis 
quan despertàvem sols. 
Quan les carícies 
dels llavis solars 
no ens eren prou. 
Quan els llençols 
encara eren nets
I no ens trobàvem
Els cossos per estrenar















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada