diumenge, 29 de novembre del 2015

ALENS

"Sempre hi ha la música. 
Sempre, les nostres cançons, 
Els nostres moments, 
Els nostres petons, 
Els nostres adéus." T.C.

Amb tu vaig vorejar
El cantó fosc
I no m'hi vaig 
Perdre sense voler.
No em va xuclar
Tampoc l'abisme
Ni el sol 
De la lluna plena
No em va confondre.

La meva pell és teva
Les meves hores,
Castigades i mortes
En acabar el nostre temps.
Llavors i ara
Només indecisos 
Passos enrere i avall...
Acotxant-nos sencers
Amb tots els estels
Encobrint gelosos
Els nostres pecats
Invocant la llum del sol
Indiferent dels matíns

S'ha esgotat la cançó
Entre profunds
Xiuxiuejos vermells.
Gira el disc 
I el teu respir ofega
El grinyol d'un esbufec
De pell i d'aigua ..

Somnis
Mai sense tu 
Mai
Sense els teus peus
Plens d'hivern
La teva llengua
Estalviant-me
Paraules 
Els teus alens
Estremint-me

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada